16 Temmuz 2015 Perşembe

YVES ROCHER 7.9 GENÇLİK İKSİRİ ELIXIR SERUM



Güzellik ve cilt bakımı konusu açıldığında akla ilk gelen şey  tabi ki  cilt serumlarıdır.Hemen hemen  her cilt bakım markasının  da meşhur bir serumu vardır.Serumlar, kremlerden  farklı olarak  daha ince yapılı,su bazlı ve yağsız formülasyonlardır.Yaz aylarında da cildimize çok fazla ağır ürün kullanmamamız gerektiğinden  serumlar en iyi  yardımcımız diye düşünüyorum.

Bugüne kadar  tabi ki  bir çok  cilt serumu  denedim.Bunların içinde Estee Lauder ,Kiehl's  Darphin ve Lancome gibi  iddalı markalar vardı.Hepsini ayrı ayrı  dönemlerde kullanıp memnun kaldım.İçlerinde sadece Yves Rocher 7.9 Elixir serumda gerçekten de  cildimdeki değişimleri  gözlemleme şansını  buldum ve tekrardan  alırken tereddüt  etmedim.

Peki  7.9 Elixir serum neler içeriyor ve neler vaat ediyor?

Serum ;elma, yeşil pirinç ,yalancı iğde,tara çekirdeği ,afloya ,pancar ve sihirli ceviz suyu  içeriyor.Zaten sürerken o bitki kokusunu alıyorsunuz ki inanılmaz güzel.Zaten Yves Rocher 'ın bitkisel  içeriği beni  gerçekten  büyülüyor.

Bu serumun en önemli  faydası bana göre anında etki etmesi  ve cildinizdeki çevresel  faktörlerden oluşan sorunları anında çözümlemesi.Öyle ki  cildim yorgun bir ifadeye sahip olduğu günlerde anında toparlanma sağlayabiliyor.Bir diğer güzel  özelliği müthiş nem sağlaması ,yumuşacık yapması ve ışıl ışıl parlatması.Tabi kırışıklık açması ve dolgunluk vermesi de en  önemli yanı ama ben de henüz kırışıklık ve sarkma olmadığı için  nem , ışıltı  ve stresi  azaltma açısından kullanıyorum.Hiç  merak  etmeyin anti -aging  olmasına rağmen  herhangi bir yaş  sınırlandırması yok .Ben  29 yaşındayım ve ilk kez 3 yıl önce kullanmıştım .Ağır yapılı  değil ve sivilcelenme yapmıyor. İnanın bana bu ürünü  hem  annem hem ben  kullanmıştık anneme herkes ne kullandığını sorarken ben ışıldayan yumuşak cildime hayran kalmıştım.Bu yaşsız  ve temiz içerikli serumları çok  seviyorum....



Ürün çok şık pompalı  bir şişede.Pompayla 1-2 damla çekip sürmeniz yeterli.Sabah ve akşam ince bir tabaka halinde göz çevrem hariç uyguluyorum.Bunun dışında strobing makyajın  ünlü olduğu şu günlerde eğer makyaj yapacaksanız harika bir makyaj  altı bazı oluşturup cildinizi sıkı ,toparlanmış ve ışıltılı gösterecektir.Işıltıdan kastım simli bir parlaklık değil ,fresh  bir aydınlanma :)


Serum  almayı  düşünenler ya da farklı bir ürün denemek isteyenler bence bu ürüne  şans vermeliler.Henüz kullanıp da memnun kalmayan  kimseyi  duymadım.Uzun süre daha kullanmaya devam edeceğim.Fiyatı şu aralar 97 tl gibi  bir şey  yanılmıyorsam indirim var.

Bu arada belirtmek istediğim bir husus var.Bizim bloğumuzda  bol bol  Yves Rocher markasını  görmenizden mütevelli aklınızda bazı soru işaretleri  oluşabilir.Bunları  gidermek  adına söylemek isterim ki  sitemizde yer alan  hiç bir Yves Rocher ürünü  hediye değildir.Ben bu markayı çok  sevdiği için sıklıkla alışveriş yapıyorum ve gerçekten kullanmadığım hiç bir ürünü  de paylaşmıyorum.Bilgilerinize......




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder