1 Temmuz 2015 Çarşamba

HAWAIIAN TROPIC BRONZLAŞTIRICI YAĞ VE SERİNLETİCİ ALOE VERALI JEL



Yaz geldi bronzlaşmak lazım dedik ve Hawaiin Topic markasının bronzlaştırıcı  ve koruyucu ,rahatlatıcı  ürünlerini sizlerle paylaşmadan geçmek istemedim .Marka  çok uzun yıllardan  beri var olan bir marka   ve gerçekten  de bronzlaşmada bir çok üründen  çok daha iddalı .
Normalde  uzun  saatler güneş altında yatıp bronzlaşmam ve koyu renkte dolaşmayı da sevmem .Sadece  hafif bir bronzluktan  yanayım  ve genelde akşam  üstü  güneşlenmeyi sevenlerdenim.Hal böyle olunca da öyle hemen  bronzlaşılmıyor.Bu noktada Hawaiin Tropic 'in  bronzlaştırıcı  yağından  yardım alma ihityacı hissettim .








Bu  bronzlaştırıcı yağ en başta belirtmeliyim ki  hiç bir koruyucu içermiyor yani spf'si yok !Bronzlaştırıcı yağ serisinde light,medium ve dark olmak üzere  koruma faktörüne göre 3 farklı ürünü bulunuyor.Bendeki korumasız olan  'dark'.Ürün bol miktarda hindistan cevizi  ve yağı  içeriyor.Broznlaşmada favori yağım havuç olsa da bu üründe çok başarılı.Sudan çıktıktan sonra bolca yağı üzerime sürüp  güneşleniyorum.Suya girip çıktıkça yenilemek  gerekiyor.Bronzlaştınız mı derseniz akşam üstü güneşinde 1 saat bile yetiyor diyebilirim.Tabi çok kararmak istemediğimi de belirtmeliyim.Yani  siz öğlen vakti bu yağla yanarsanız kapkara olmamanız imkansız.....










Hawaiin Tropic Serinletici Aloe Jel ise benim yine kurtarıcılarımdan.Zaten azcık bir bronzluğa bürünen ben  bunu korumak adına da bu ürünü kullanıyorum.Yanma sonrası soyulmaları  engelliyor.İçeriğindeki  Aloe Vera zaten  bildiğiniz gibi hücre yenileyici bir ürün ve ben aloe veralı ürünlerle ilgili  bomba gibi  bir yazıyı ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.Bunun dışında ben bu ürünü duştan  sonra kullanıyorum fakat  deniz kenarında ,güneşlenirken de kullanabilirsiniz.Ayrıca böcek  ısırığına ,kaşıntılara da çok iyi  geliyor.














Yazın hangi  ürünleri kullansam da  bronzlaşsam ya da bronzluğumu korusam diyenler varsa bu muhteşem iki ürünü kesinlikle plaj çantanıza atın  derim .Fiyatları  ise oldukça uygun  yanlış hatırlamıyorsam  yağ 30 tl  civarıydı ,jel ise daha uygundu.Parfümerilerde rahatlıkla bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder