13 Haziran 2015 Cumartesi

BRONZ BACAKLAR İÇİN BEBAK BACAK FONDÖTENİ


Herkese  merhabalar!!!Fondöten denilince aklımıza ilk olarak yüz fondötenleri gelir.Yüzümüzdeki kusurları hemencecik kapatan  ve pürüzsüzleştiren iyi bir fondöten her kadının makyaj çantasının demirbaşıdır.Peki sadece yüzümüzünmü kusursuz görünmeye ihtiyacı vardır?

Pürüzsüz bir ten  bacaklarımızda da olmasını hayal ettiğimiz bir görüntüdür.Ne var ki kılcal  damarlar ,kıl kökleri,varisler vb. gibi bir çok nedenden ötürü bacağımız bazen  pürüzsüz durmayabilir ve bizi rahatsız edebilir.Bu sorundan kurtulmak için ise sığındığımız limanlar süper ince ten çoraplardır.Bu tercih ise yazın sıcaklarından ötürü bizi zora sokabilmektedir.
Benim gibi bir sürü kişinin de yardımcısı olan kurtarıcı tabi ki de bacak  fondötenleridir!
Bebak  bacak fondöteni ile benim ilk tanışmam.Daha önce Sally Hansen ve Flormar bacak spreyi kullandım.Flormar'ı biraz kalın yapılı Sally Hansen'ı ise pahalı buldum.Bu  sebeple Bebak  bacak  fondötenini denemeye karar verdim.



Direkt olarak  bacağınıza sıkarsanız  koyu ve yoğun bir renk gibi görünüyor.Elinize  sıkıp dağıtmak  daha mantıklı çünkü kurumadan eşit dağıtma imkanınız olabiliyor. 









Elinizle dağıttığınızda ise aşağıdaki gibi resimdeki gibi oldukça doğal  sonuçlar
                                              elde edebiliyorsunuz.


Bu noktada bir farklılık yaratmak adına  benim yaptığım şey ise  fondötenin üzerine Nuxe kuru yağdan birazcık sürmek.Yazın görmek istediğim ışıltıyı yakalayabiliyorum.Sadece biraz dikkatli sürmek  lazım çünkü dalgalanma  yapabiliyor.


Dört tane tonu bulunuyor.Bendeki 3 numara ten  rengi.Yalnız numaralandırma sizi aldatmasın çünkü 2 numara medium olan ton bundan daha  koyu.Yani renkler açıktan koyuya göre değil.


Ürün yıkamadan  çıkmıyor.Terlediğinizde de bozulmuyor.Yapısı da incecik.Fiyatı da 29 tl .Yani oldukça uygun .Gidip 70 tl vermeye gerek yok .Bu da işinizi fazlasıyla görecektir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder