23 Mayıs 2015 Cumartesi

YVES SAINT LAURENT TOUCHE ECLAT AYDINLATICI FONDÖTEN


Merhabalar uzunca bir aradan  sonra ...Bugün sizlere uzun süredir favorim  olan ve değiştirmeyi asla düşünmediğim fondötenim olan YSL Touche Eclat serisinin aydınlatıcılı fondötenini yazmak istedim .
Ünlü bloggerlar tarafından çok tercih edilmesi ve markasına olan hayranlığım sebebiyle almaya niyet edip Make Up Forever HD fondöteni ile arasında kararsız kaldığım bir fondötendi.En sonunda ise bunu tercih etttim.Nedeni ise :

1.Hiç bir zaman mat,pudralı fondötenleri sevmeyişim,
2.Dewy look  denilen nemli görünümlü makyajı sevmem,
3.Aydınlık görünümü sevmeme rağmen ekstra aydınlatma ile uğraşmak istememem şeklinde ilk tercihlerimi sıralayabilirim.


Öncelikle vurgulamak isterim ki bu  fondöten çok yağlı ciltler için önerilmiyor hatta karmadan kuruya, meyilli ya da normal ciltlere öneriliyor.Benim cildim hassas ve karma diyebilirim.Süreceğiniz zaman  altına nemlendiriciye ihtiyacınız kalmıyor fakat  bazen  serumun üzerine de uyguluyorum ve herhangi bir  yağlanma yapmıyor.İncecik hafif bir yapısı ve müthiş bir çiçek kokusuna sahip.Sürerken hiç fondöten sürdüğünüzü anlamıyorsunuz sanki bakım yapıyor gibi oluyor insan .İnce olmasına rağmen gün boyu da  kalıcılığını koruyor yani sabah 8 gibi sürdüğümde  akşam 6 ya kadar  dayanıyor .


İçeriğinde aydınlatıcı taneciklerin olması sebebiyle yüzünüze ışığın değdiği her  noktada  aydınlık katıyor ve fotoğraflarda mükemmel bir görüntü veriyor.Ayrıca sanki yüz hatlarınız belirginleşmiş ve boyutlandırmış gibi de duruyor .Fazladan aydınlatıcı kullanmaya hiç gerek yok bence .Yüzünüz gerçekten nefes alabiliyor ve kalıp gibi durmuyor hatta yüzümde fondöten olup olmadığını soruyorlar .O derece doğal bitişli bir fondöten.

Renk skalası oldukça geniş, bendeki  BR30 (beige rose) ayrıca B(beige) ve BD(beige dore )renk seçenekleri var.Ben pembe alt tonlu bir cilde sahip olduğum için  bu tonu tercih ettim .Cildimle aynı renkte ,ne bir ton açık ne bir ton koyu diyebilirim.Ayrıca gözaltı dahil sürebiliyorum her tarafımı eşit tonluyor fakat  yüzünüzde ciddi anlamda kapatacağınız bir yara ,sivilce falan varsa  ekstra corrector kullanmanız gerekebilir.

Bu harika fondötenden asla vazgeçmeyi düşünmüyorum istediğim tüm özelliklere sahip.Sizde nasıl özellikte bir şey aradığınıza karar verdikten sonra belki benim gibi Touche Eclat  seçeneğini değerlendirebilirsiniz:)Ürünü Sephora'dan 160 tl 'ye aldım ama nette daha uygun fiyata da bulabilirsiniz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder