7 Mayıs 2015 Perşembe

BALMOZON OZONLANMIŞ ZEYTİNYAĞI SERUMU


Yine yepyeni ve çok farklı bir ürünü anlatmanın keyfini yaşıyorum.Bu sefer tanıtmak istediğim ürün çok yeni sayılmasa da  benim için ve çoğu kullanıcı için yeni bir ürün .Açıkçası yazıp yazmamakta tereddüt ettim çünkü çok fazla kullanmadım bu ürünü.Son zamanlarda elim hep gider olunca sizlerle  paylaşmak istedim .

Balmozon ozonlanmış medikal zeytinyağı serumu ciltten,dişlere,saçlardan,ağız içi aftlara,genital bölge enfeksiyonlarından saç bakımına,böcek sokmalarından eklem ağrılarına  kadar bir sürü alanda etkili olabilen çok amaçlı bir serum.Ben yazımda tabiki medikal kısmıyla çok ilgilenmek yerine  beni en çok ilgilendiren kısmı olan cilt ve saç bakımından bahsedeceğim.

Öncelikle nedir ve nasıl yapılmıştır bu  serum ?
Saf zeytinyağının içinden  saf oksijen olan ozon gazı kabarcıklar halinde geçiriliyor ve bu geçme esnasında ozon zeytinyağı ile etkileşime girerek ozonlanmış zeytinyağı ortaya çıkıyor.İşte bu ozonlanmış zeytinyağının içindeki oksijen  deri ile etkileşimde bulununca aktifleşerek  deride canlanma,yenilenme ve tamir sürecini başlatıyor.



Peki ciltte nasıl bir etkisi var  ve  cilt bakımında nasıl kullanılır ?
Az önce de  bahsettiğim gibi aktifleşen oksijen ciltte gerçekten de metabolik olarak güçlenmesine katkı sağlıyor.Günde iki kere 6 ay kullanırsak  yüzde 70 kırışıklıkların ve lekelerin gideceğini bilimsel olarak  kanıtlamışlar fakat gel gelelim ki sen kullandın mı derseniz cevabım hayır olacaktır:)
Nedenine gelince cildim hassas ve yağlıya dönük olduğu için zeytinyağından biraz çekindim .Üstelik acayip kötü bir kokusu var ..Gerçekten yağ ve oksijen kokusunu duyabiliyorsunuz ve serum buzdolabında donuyor.(gerçek zeytinyağı olduğunun kanıtı:)

Bakımlıyorum bu serumu ne için kullanıyor derseniz?
1.Bundan kısa bir süre önce elimi ütüyle yaktım ve epeyde canım acıdı.Normalde yanıklara zeytinyağı sürülmez fakat bir gün sonra acısı geçtiğinde düzenli olarak  sabah akşam yanığımın üstüne sürdüm.İster inanın ister inanmayın çok kısa bir sürede yanığımdan iz kalmadı .
2.Kendi kafamdan maskeler uydurup denemeyi çok severim.Evde bulduğum bakım yağlarına uygun tarifler denerim .Bu serumdan  bir kaç damla bir kaba sıktım.Üzerine argan yağı ,ve yumurta ekleyip muhteşem bir saç maskesi elde ettim.Haftada bir uygulayıp saçlarımı yıkıyorum.Gerçekten de  saçlarım parladı ve yumuşadı.

Ben bu serumu tam anlamıyla hakkını vererek kullandığımı düşünmüyorum fakat  cildiniz uygunsa ve kırışıklıklarınız varsa  denemeye değer diye düşünüyorum.Bunun dışında ben evde bulundurmanın faydalı olduğunu düşünüyorum .Daha detaylı  olarak faydalarını  merak ediyorsanız kendi sitesi olan balmozon.com 'dan okuyabilirsiniz.Sizlere copy paste yapmak istemedim :)
Ben ürünü lilakutu sayesinde tanıdım.Lila kutuda satış fiyatı 75 tl..Meraklısına duyurulur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder