14 Mart 2015 Cumartesi

YVES ROCHER ORANGE FLASH MAT FAR


Merhabalar ....Uzun bir süreden sonra aradığım turuncu farı bulmanın mutluluğunu yaşıyorum.Baharın yaklaşması ile  turunculu,pembeli farlarımı yavaş yavaş gün yüzüne çıkarmaya başlamıştım.Yves rocher'ın yeni yapmış olduğu yüzde 30 indirim kampanyasını incelemek için gittiğim mağazada  tekli farların arasında  orange flash mat gözüme çarptı.Tam bir bahar rengi olduğunu düşündüm ve almaya karar  verdim.Üstelik yanında muhteşem asansörlü kalemi hediye ettiler.

Yves Rocher'ın daha öncede  almış ve yazmış olduğum ikili farını (yazı için tık tık) pigmentaston ve kalıcılık açısındna da çok beğenmiştim .Bu da tıpkı diğer farlar gibi oldukça yoğun pigmentli ve kalıcı.Mat olması ise günlük makyajda kullanılırlığını iyice arttırıyor.
Burda farklı bir özellik olarak belirtmek istediğim bu farı allık olarak  da kullanabilmeniz.Aslında ürün tanımında böyle bir şey yok fakat rengi o kadar çok beğendim ki allık olarak  da denemek istedim.Sonuç bence gayet  başarılı:)



Ben farı kendi aplikatörü ile değil de  real techniques crease brush ile  gözüme,yine real techniques  buffing brush ile de  allık olarak uyguluyorum.Sizde  uygun fiyat ve kaliteli bir ürün arıyorsanız Yves Rocher'ın oldukça geniş renk skalasından uygun bir far seçebilirsiniz.Zaten gözüm kapalı güvendiğim bir marka olduğu için yüzümde de  sakınca görmeden kullanabileceğimi biliyorum.Herhangi bir sivilcelenme ya da kaşıntı yapma riski yok.Sizde  bu farı çok amaçlı olarak  kullanın ve deneyimlerinizi,yorumlarınızı bizimle paylaşın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder