31 Mart 2015 Salı

YVES ROCHER GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİSİ


Merhabalar tekrardan...Uzun bir süredir hastalıklarla  boğuşan yurdum insanı gibi ben de biraz rahatsızdım ve blogla uğraşacak pek vakit bulamadım.Nihayet bomba gibi geri dönerek sizlerle  paylaşımlarıma devam etmenin mutluluğunu yaşıyorum:)

Herkesin severek ,bayılarak  kullandığı ve benimde  vazgeçilmezlerim arasında olan göz makyajı temizleyicimi sizlerle  paylaşmak istedim.Yves  Rocher ekspres göz makyajı temizleyicisi suya dayanıklı en zor ve ağır makyajı bile rahatlıkla temizleyebileceğiniz çift fazlı bir ürün.


Peki içeriğinde neler var ?
Bu ürün her Yves Rocher ürününde olduğu gibi yine muhteşem  bitkilerden oluşuyor.Bu kez kullanılan bitki peygamber çiçeği özü.Peki ne işe yarar bu peygamber çiçeği özü derseniz  en güzel şöyle özetleyebiliriz:Yatıştırıcı ve rahatlatıcı!Belki içinizde benim gibi göz çevresi aşırı  hassas olan kişilerde vardır ve temizleyici alırken  tereddütte kalabilirler.Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki gözüme zarar vermeden ve gözümü  tahriş etmeden  temizleyebiliyorum.Üstelik sonrasında herhangi bir kızarıklığı da sebep olmuyor.


Bu ürünle ilgili  nasıl kullanabileceğinizle ilgili ufak bir öneride bulunabilirim.Normalde bu ürün dermatolojik ve komedon oluşumuna sebep olmuyor diye biliyorum fakat biraz garantici ve kuruntulu oluşumdan kaynaklı ürünle temizliğimi şu şekilde yapıyorum.Komple yüzümü yıkama jeli ile yıkıyorum ardından kalan  göz makyajımı bu temizleyici ile siliyorum ve tekrardan  hafif suyla gözümü duruluyorum!!!
Bu ürünle aslında tek hamlede göz makyajını silebilirsiniz.Bir pamuğa döküp silseniz ve durulamasanız bile yetebiliyor ki durulama gerektirmeyen bir ürün.Ben kendi  yüz temizliği takıntımdan kaynaklı nedense hangi markayı kullansam illaki bir su değdirme ihtiyacı duyuyorum çünkü çift fazlı ürünler  bende yağlı hissi bırakıyor.Bu üründen sonra yağlı değilde yumuşak bir göz çevresi hissediyorsunuz.Bu da ürünün artı yanlarından biri.
Bioderma,Cyrene ve Yves Rocher makyaj  temzileyicileri arasında favorilerim ve her birinin yeri çok farklı.Sizde kendi  açınızdan uygun olan birini tercih edebilirsiniz.

Nasıl temizleyeceğiniz size kalmış tabi ki fakat ben kendi tarzımdan ve açımdan bakarak  anlattım.Umarım size  de faydası olmuştur.Sizde kendi düşünce ve yorumlarınızı bizimle paylaşırsanız çokkkk çoook mutlu oluruz:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder