1 Mart 2015 Pazar

CLINIQUE SUPERDEFENSE SPF 20 NEMLENDİRİCİ KREM


Merhabalar tekrardan!Bugün sizlerle kısa bir süre önce tanıştığım clinique superdefense nemlendiriciden bahsetmek istiyorum.Yıllar önce  cildimde sivilce problemleri yaşarken  3 adımlı cilt temizleme serisini kullanarak başlamıştım clinique ürünlerine.Ardından  clinique'nin superbalanced fondötenleri ile devam etmiştim.Memnun olmakla birlikte zaman zaman  değişen  cilt ihtiyaçlarıma göre kullandığım ürünleri de değiştirebiliyorum.Kış boyu vichy idealia nemlendirici kullanıp memnun da kalmıştım fakat son zamanlarda cildime hem nemlendirici hem güneş koruyucu fazla gelmeye başladığını hissedip yağsız güneş koruyuculu bir nemlendirici aramaya başladım.Gittiğim bir tanıtımda yaptığım alışverişe hediye olarak  verilen superdefense kremi denemeye karar verdim.




Peki clinique superdefense spf 20 neler içeriyor ve vaad ediyor?

Bu nemlendirici öncelikle tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği türden.İçeriğinde yağ yok ve bol miktarda antioksidan içeriyor.Ayrıca benim tam da ihtyacım olduğu  gibi UVA/UVB güneş koruması içeriyor.İçerdiği antioksidanlar ile ciltte ortaya çıkabilecek ilk kırışıklık belirtilerini de minimize etmeye  çalışıyor.



Ürün oldukça ince yapıda ve renksiz .Ayrıca benim gibi açık tenli olanların da rahatlıkla kullanabileceği türden .Bundan bir  yıl önce dramatically different  nemlendirici jel krem almıştım.Uzman bana bu ürünü makyaj altı bazı olarak  ve ya nemlendiricimin altına sürmemi önermişti.Eğer nemlendiricinizin altına jeli sürerseniz hem kremin etkisini arttırıyor he m de ciltte  su tutulumunu sağlıyormuş.O sebeple  bu nemlendirici ile jeli de kullanabilirsiniz.O da oldukça ince yapıda bir ürün.
Sonuç olarak memnun kaldığımı söyleyebilirim.Hem  nemlendirici hem güneş koruyucu hem de antioksidan içeriyor.Şu sıralar cildimi çok yormadan mümkün oldukça hafif ,az ve işe yarar ürünler kullanıyorum.

Ürünü 80 tl ye clinique online ve ya mağazalardan da alabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder