21 Şubat 2015 Cumartesi

REN T-ZONE CONTROL CLEANSING GEL(YÜZ YIKAMA JELİ)



Merhabalar !!!Uzun zamandır beklediğim ve sonunda kavuştuğum Ren t -zone control yüz yıkama jelimi biran önce sizlerle paylaşmak istedim.Öncelikle bu muhteşem jeli tanıtmadan önce ren  markası hakkında bir kaç  dipnotumu paylaşmak isterim.
Bildiğiniz üzere  dermokozmetik,doğaya duyarlı en zararsız bileşenlerden oluşan ürünleri cilt bakımımda tercih ediyorum.Bu anlamda ren ürünleri ile karşılaşmam çok da zor olmadı çünkü Ren firmasının sahip olduğu 5 temel prensibi var:
1.Doğru bileşenler
2.Doğru bilim       
        3.Doğru ürün deneyimi
4.Doğru tutum      
              5.Doğru çevreye duyarlılık

 REN ürünlerinde cildi tahriş eden maddeler bulunmaz: Glikoller, diglikoller (propilen glikol gibi), PEG ler, PPG ler, üre, D.E.A, T.E.A, PABA ve diğer güneş kremleri, alifatik alkoller, hidrakarbonlar, fitalatlar, fumaratlar, aminler, alkanolaminler, sentetik AHA/BHA lar, poliakrilamid, metakrilat, elastomer, poloksamer, sitren, vinil, sentetik bağlayıcılar, polikuterniyum, naylon, nitriller, nitrosamine, bromatlar, flor, alüminyum, aliminyum oksid içermiyor.

Bütün bu niteliklere baktığımda Ren ürünlerini kullanırken pişmanlık duymayacağımdan eminim:)

Öncelikle bu ürün karma cilt serisinin bir parçası.Yani  eğer  cildinizde geniş gözenekler ,siyah noktalar ,yağ butonları varsa t bölgesi yağlı  bazı bölgeleriniz kuru ise  karma cilt serisi ürünleri sizin için biçilmiş kaftan.Benim burun kenarlarımda açık gözeneklerim var  ve çok çabuk siyah noktam oluşur.Bu ürünün siyah noktaları temizlediğini ve gözenekleri küçülttüğü duydum.Özellikle de ardından yine kendi serisinin toniği ve detox mask'ını kullanırsanız sonucun daha da mükemmel  olacağını öğrendim.Bu amaçla hemen yüz yıkama jelini aldım .




Ürün oldukça sıvı ve köpürmüyor çok fazla o yüzden elinize çok fazla sıkmanıza gerek yok .İki pompa elinize döküp köpürtün ve yıkayın .Kokusu portakal mı limon mu anlayamadım öyle fresh bir şey .Daha dün ilk kez kullandım ama yıkadıktan sonra verdiği his cildimdeki pürüzler gitmiş gibi bir kadifemsilik.Bu anlamda bioderma'nın sebium kremine benzettim.Ama ilk seferde bile ürün kendini belli ediyor bence iyi gelecek gibi.Tek istediğim gözeneklerimi küçültmesi:)



Ürünü kullanmaya başlayalı henüz 2. günüm ilerleyen günlerde cildimdeki değişimleri resimleri ile yayınlayacağım o güne kadar  resimler ben de kalsın :)
Ürünün fiyatını sorarsanız turuncukasa'dan 57tl'ye aldım ve uzun süre bitecek birşey değil .
Yakında görüşmek üzere takipte kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder