4 Aralık 2014 Perşembe

YVES ROCHER VE ESSENCE İLE BUĞULU KIŞ MAKYAJI


Yeniden merhabalar......
Bugün son günlerde çok fazla kullandığım Yves Rocher mürdüm ve bronz kahve farı ile  ve Essence long lasting berry marry kalemini ve makyajımı anlatmak istiyorum .
Bu yıl da bildiğiniz gibi bordolar, mürdümler ,bronzlar koyu kahveler çok moda.Haliyle ben de kayıtsız kalamadım ve bu akıma kapılıp gittim.
Resimde gördüğünüz gibi gözümde hafif buğulu bir makyaj var. Hangi ürünleri kullandığımı ve nasıl yaptığımı anlatmaya başlayalım.
1.Yves Rocher Mürdüm ve Bronz  Kahve Far:


İki farklı tondan oluşan bu far gerçekten de sürülmesi ve uygulanması açısından çok rahat.Renklerin açıklı koyulu olması ise gölgeli makyaj uygulamaları için çok kolaylık sağlıyor.

Öncelikli olarak göz için bir baz uyguluyorum.Ardından açık olan rengi göz kapağıma iyice yediriyorum.Bunu fırçalarla ya da farın kendi aplikatörü ile yapabilirsiniz.Ben resimde aplikatörle uyguladım .Ardından sivri ucuyla gözün kenarına sadece koyu rengi sürüp gözün iç kısmına doğru dağıtıyorum.Ardından kalem uygulamasına geçiyorum.
2.Essence Long Lasting 18 Berry Merry:                                          


Göz kalemini ise alt kirpik diplerine ve göz kapağının ucuna doğru kuyruk yaparak uyguluyorum ve göz kapağının yarısına kadar üst kirpik dibine uyguluyorum.Ardından maskara uygulamsı ile makyajımı tamamlıyorum


Gerçekten uygulaması çok kolay ve kısa sürede yapabileceğiniz hoş bir kış makyajı.Her göz rengine de gidebilecek bir ton olduğunu düşünüyorum.Şu soğuk kış günlerinde bakışlarınızla içleri ısıtabilirsiniz benden söylemesi:)


                                                                                   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder